اس ام اس جدید عاشقانه
 
پیامک جدید عاشقانه

  

 

 

دنیا نباشد،فقط كوچه اى باشد و اندكى باران، و دوستى كه زلال تر از باران است


 

 

قلب ما به تیغ کسانی زخم برداشت که از آنها انتظار محبت داشتیم


 

حبابها اسیر هوای درون خودهستند.  دکترعلی شریعتی


 

در روزگاری که لبخند آدمها بخاطر شکست توست،بر خیز تا به گریه بیافتند


 

 

وقتی محتاج تو بودم تو فداكاری نكردی،حال و روز منو دیدی اما باز كاری نكردی،شونه خالی كردی ازمن با هزار عذر و بهونه، درد و دل كردم دوباره با در و دیوار خونه


 

 

دراین دنیا كه مردانش عصا از كور مى دزدند/ من از خوش باورى اینجا محبت جستجو كردم


 

اى روى تو به تیره شبان؛

آفتاب روز

مى خواهمت هنوز


 

 

قشنگترین نگاهم را

برای تو کنارگذاشتم

تابدانی باتموم وجودم

منتظردیدارتم


 

 

دلم گرفته از اونایى كه میگن دوستت دارم،اما معنیشو نمیدونن؛از آدمهایى كه میخوان مال اونا باشى اما خودشون مال تو نیستن؛از اونهایى كه زیر بارون برات میمیرن،اما وقتى آفتاب میشه،همه چیز یادشون میره !!


 

دكتر شریعتی:من ادعا نمی كنم همیشه به یاد آنهایی كه دوستشان دارم هستم,اما ادعا می كنم حتئ در لحظاتی كه به یادشان نیستم،دوستشان دارم


 

 

بگذار سرنوشت هر راهى را كه میخواهد برود.... ما راهمان جداس، بگذار این ابرها تا میتوانند ببارند.... ما چترمان خداس!!

ا

 

دیدی

هـمان یک مشـت

دانه ی احسـاسی که پاشیدی

چطـور خیـال پـرواز را

از سـر این پـرنده

پـراند؟؟


 

همیشه از فاصله ها كله میكنیم،شاید یادمان رفته كه:در مشق هاى كودكى براى فهمیدن كلمات كمى فاصله هم لازم بود


 

در غوغاى زندكى تا سكوت مرك دوستت دارم،تاوان آن هرجه باشد،باشد


 

سالها گذشت هرگز از خود نبرسیدم این سوال ساده را: كه تو مال من نیستى این همه دلهره و اضطراب چرا؟؟


 

اومدى تو سرنوشتم بى بهونه پا گذاشتى، اما تا قایقى اومد از من و دلم گذشتى، رفتى با قایق عشقت سوی روشنى فردا،من و دل اما نشستیم چشم به راهت لب دریا


 

عشق مثه توب فوتباله:دنبالش میدوى وقتى بهش رسیدى بهش لگد میزنى


 

رفتن بهانه نمی خواهد ، بهانه های ماندن که تمام شوند کافیست


 

عشق چیست که همه از آن میگویند ؟

ع : عبرت زندگی

ش : شلاق زمانه

ق : قصاص روزگار

اما افسوس و صد افسوس که شلاق زمانه را خوردم قصاص روزگار را کشیدم ! اما باز عبرت نگرفتم


 

با اومدن ماه رمضون این سوال باز هم پیش میاد که :

خدایا ! فرو دادن این همه بغض روزه رو باطل نمی کنه؟؟


 

به وسعت قلب کوچکم به یادت هستم ، شاید کم باشد اما قلب هر کس تمام زندگی اوست


 

می دونی چند بار از فکر من گذشته ای ؟!

فقط یک بار !!

چون دیگه هرگز از خیالم نرفته ای



نمیدونم ! دل من نازکه یا چشمای تو تیزه ! هر چه نگاه به تو میدوزم ، بند دلم پاره میشه !


 

دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست

دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست


 

خون داغ عشق در رگهای من جاریست باز

لب فرو بستن سکوت تلخ اجباریست باز

چند روزی میشود سودایی سودایی ام

در دل شبهای من غوغای بیداریست باز


 

همه فکر میکنن هر آن کس که زیباست مهربان است

دریا زیباست....

ولی همیشه سیلی به صخره های ساحل میزند


 

خیلی وقت گذشت واسه من بی کسی آسون نمیشد،ابرهای سنگین چشام حریف بارون نمیشد، بس که تو فکر تو بودم آروم نمیگرفت دلم

اما یه روز یه حادثه منو عزادار تو کرد،دیدم کفن پوش تن ات،تقدیر بد کارشو کرد تو رفتی تا که عاشق ات یه عمر سیاه پوش تو شه،تمام خاطراتمون عذاب روح من بشه،حالا گرچه نشونی تو رو خوب خوب بلدم اما برای دل خودم سر مزارت اومدم،دنیا که جای ما نبود،کاشکه خدا،جای دیگه مارو به هم برسونه


 

خداحافظ گل لادن،تموم عاشقا باختن،

ببین همه گریه هام از عشق،چه زندونی برام ساختن،

لالایی ها،دیگه خوابی به چشمونم نمی شونه،

یکی با چشمای نازش دل کوچیکمو لرزوندش،

یکی با دست ناپاکش گل باغچمو سوزندش،

نشد با این تن زخمی به آغوش تو برگردم،

نشد تا بغض چشماتو به خواب قصه بسپارم،

تو که بیدار بیداری بگو از شب چی می دونی،

تو این رویای سر درگم،خداحافظ گل گندم،

خداحافظ گل پونه،گل تنهای بی خونه


 

 

هی فلانی...میدانی؟ میگویند رسم زندگی چنین است!!!

می آیند...

می مانند...

عادت می دهند...

و می روند!!!

و تو در خود میمانی،و تو تنها میمانی!...

راستی نگفتی، رسم تو نیز چنین است؟ مثل همه فلانی ها؟!


 

عشق حدیث یک نگاه وتنهایی دو قلب است


 

درزمانی كه وفا،برف درتابستان است!!

وصداقت گلی نایاب است!!

به چه كسی باید گفت: كه باتو خوشبخت ترین انسانم؟!؟


 

اقتدار دل شكسته به

اندوهیست كه سروده نمیشود


 

با کسی که دوستش دارید....

فیلم نبینید....

آهنگ گوش ندهید....

کتاب نخوانید....

"خاطره نسازید!!"

وقت نبودنش می فهمید که چه می گویم


 

ماه من غصه نخور زندگی جزر ومد داره،دنیامون یه عالمه آدم خوب و بد داره...

ماه من غصه نخور همه که دشمن نمیشن،همه گل تر مثل تو ومن نمیشن...ماه من غصه نخور مثل ماها فراونه،خیلی کم پیدا میشه کسیروحرفش بمونه...

ماه من غصه نخور گریه پناه آدماس.تر وتازه موندن گل مال اشک شبنم اس...

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه،اونیکه غصه نداشته باشه،آدم نمیشه...

ماه من غصه نخورخیلی تنهان مثل تو،خیلی بازخمای زندگی آشنان مثل تو...

ماه من غصه نخور،زندگی خوب داره واسه آدما،خدارو چه دیدی،شاید فردا بشه بهشت...

ماه من غصه نخور دنیارو بسپار بخدا...


 

 

Byne tamume doroghat

hata nabud ye harfe rast

amma ino yadet bashe

doroghgo doshmane khodas


 

0   0

/|/|

/ /

dastato seft gereftam ke yeho gomet nakonam,akhe bi to man tanham


 

این پنج اسم خداوند رابه پنج نفربفرست،

بزرگترین مشكلت حل میشود

*یاالله

*یاكریم

*یااول

*یاآخر

*یامجید

قبل از حذف یكبار امتحان كن

 

 

 

بندبند دل بنده به بندبند دلت بنده دلبند بنده دلم خیلی برات تنگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 7 شهريور 1398برچسب:اس ام اس جدید عاشقانه, :: 20:38
آقا محمد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک خنده دار و آدرس eagaras1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 3513
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

تماس با مدیر